Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kim Slegers - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Kim Slegers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hallo

De meeste zullen ondertussen wel weten dat ik binnekort op het vliegtuig richting Finland vertrek. Op deze site kunne jullie reacties plaatsen (en
vertellen hoe hard ik gemist wordt)! Ik ga mijn belevenissen met die Finnen daar zoveel mogelijk proberen op deze site te zetten en niet te vergeten veel foto's te plaatsen.
Hopelijk sturen jullie veel berichten en houden jullie mij op de hoogte van al die gebeurtenissen in 't Witgoor!!

Groetjes Kim xx

Recente Reisverslagen:

21 December 2007

Voor de laatste keer...

17 December 2007

Stockholm

09 December 2007

Laatste bezoek

26 November 2007

Lapland

10 November 2007

Rusland en bezoek Guy
Kim

Hallo De meeste zullen ondertussen wel weten dat ik binnekort op het vliegtuig richting Finland vertrek. Op deze site kunne jullie reacties plaatsen (en vertellen hoe hard ik gemist wordt)! Ik ga mijn belevenissen met die Finnen daar zoveel mogelijk proberen op deze site te zetten en niet te vergeten veel foto's te plaatsen. Hopelijk sturen jullie veel berichten en houden jullie mij op de hoogte van al die gebeurtenissen in 't Witgoor!! Groetjes Kim xx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7773

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2007 - 22 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: