mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Turku, Finland van Kim Slegers - WaarBenJij.nu mijn eerste berichtje - Reisverslag uit Turku, Finland van Kim Slegers - WaarBenJij.nu

mijn eerste berichtje

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 Augustus 2007 | Finland, Turku

Hey!!

K sta hier nu aan een tafeltje in de bibliotheek want t kan nog wel efkes duren voor da we internet op ons appartementje hebben.
Alles is hier goed, t is hier nog wel goei weer, gisteren zijn we naar de zee geweest en we hebbe zelfs kunne zwemme, k denk da da ook de plannen voor straks zijn.
Voor de rest hebbe we hier nog nie veel gedaan, al onze papieren in orde gebracht en een beetje op verkenning gegaan. Donderdag gaan die Finnen die ons ontvangen hebben ons het nachtleven laten zien, en volgens die mensen hier is dat een hele belevenis, dus da beloofd!
Fotootjes kan ik er nu nog nie opzette maar k heb er toch nog nie veel. Da zal wel iets voor volgende week zijn denk ik.

Voila, we zijn eraan begonnen, de groetjes aan iedereen en nen dikke kus voor de Guy x

  • 22 Augustus 2007 - 18:45

    Guy:

    Hey schatsie,

    Tja, goei weer daar kunnen wij op de moment alleen van dromen. Maar ale, voor het weekend hebben ze 25 graden voorspelt, dus de kermis valt tenminste al niet in het water.

    K moet toch toegeven dat zelf vertrekken toch plezanter is dan iemand zien vertrekken. Maja, da zulle gij nu ook al wel ondervonden hebben eh. Ons Els die zit momenteel in d'Ardennen mee Lobke dus is ook niet thuis. Dus blijf ik hier een beetje verweesd achter. :-(
    Ik zen ook nog wa aant werken en ben mij gaan inschrijven veu de master in Leuven. Dus nei ist officieel eh. K kan nimmer trug.

    Donderdag zetten we hier de kermis al in (bij Anke Meynen). Dus vanaf dan zal ik mij een hele week nimmer vervelen. 'k Denk zelfs dat er vanaf dan een hele week alcool op het menu staat! :-D

    Amuseert u maar mee de Finnen en gaat maar es goe door daar (nu ge nog geen les hebt!) Laat maar eens zien da een vrouw van 't Witgoor kan drinken eh.;-)

    Dikke kus en tot de volgende
    X
    Ikke

  • 23 Augustus 2007 - 16:45

    SISSIE:

    Ela moppie, daarnet geprobeert een bericht te plaatsen maar mislukt, ik probeer opnieuw...

  • 23 Augustus 2007 - 16:57

    SISSIE:

    Ela, zoals Guy al had laten weten ben ik naar de Ardenne geweest.
    Was eel gezellig. We zijn grotten gaan bezoeken, naar Durbuy geweest en tenslotte hebben we een safariepark bezocht. Een deel met de auto, een deel te voet.
    En... We hebben een struisvogel geramd! :-)
    Op een gegeven moment waren we aan t spookrijden en kwamen we t parktreintje tegen, er zat dus niets anders op dan te keren.
    Lobke volop in achteruit tot ik de struis achter onze auto opmerkte!
    Volgens de werkmannen geen probleem, gewoon rammen die handel! Zo gezegd, zo gedaan! Gore beesten, echt!
    Nu ben ik al tr thuis. Morgen bbq op de chiro en nog heel wa knutselen voor de zottekeskoers.
    Ik ben ready voor de kermis! Ja

  • 23 Augustus 2007 - 17:00

    SISSIE:

    (er loopt hier vanalles mis met de pc, vervolg dus...)

    Wat ik er dus noog aan wou toevoegen:
    Jammer da ge er ni bij kunt zijn, maar ik zal u zeker en vast op de hoogte houden!
    Ik ga nu ff mijn mails checken in de hoop op een positieve respons van 1 van mijn gecontacteerde stageplaatsen. Die zoektocht loopt ook stilaan dramatisch!
    :-( Maar ja, we houden de moed erin!
    Ge weet t, ik hou ozze Guido in t oog en jij u ook gedragen hé moppie!

    DIKKE SMAKKEN UIT T THUISFRONT !!!

  • 23 Augustus 2007 - 18:22

    Den Tetjes:

    Dag allerliefste Kimmeke,

    Ik wil u laten weten dat we pas spreken over een universitair als de desbetreffende persoon ook effectief zijn eerste jaar met succes heeft beïndigd. Onze relatie moet dus dit jaar (en waarschijnlijk nooit)nog niet stoppen. In Finland zullen er veel meer deuren opengaan als je verteld dat je samen bent met een universitair dat met de Guido. Ik mis u en wacht weer op je hete adem.

    Dikke kus

    Den tetjes
    student onderwijskunde
    Katholieke universitait Leuven
    BELGIUM

  • 24 Augustus 2007 - 15:43

    Debbie:

    Amuseerd u daar maar goed, da gaan wij hier ook doen.
    5 dagen zuipen en slapen (en zuipen en slapen, ...)

    We zullen de Guido wel int oog houden, dus daar moet ge u al geen zorgen over maken.

    In ieder geval HAVE FUN !!

    Greetz en tot de volgende
    xxx

  • 31 Augustus 2007 - 16:18

    Lulu:

    DAAAAAAAAAAAG KIM!
    jiehaa kheb uw site ontdekt! Tinne vertelde vorige week nog joenge ik ga die kim missen! we voelen echt een tekort op de parties! dus da wilt zeggen vanaf nu tot december gaan wij als tamme kloeken voor de stoof zitten met ne chocomelk want jawel hier thuis brand de stoof want het is frisjes en its not delicious! alee juffie enjoy it!
    wij zullen van onze chocomelk enjoyen dan

  • 01 September 2007 - 14:16

    Slegers Fr :


    Hey Kim
    Na enkele pogingen is het gelukt u te bereiken Hier dicht bij den sas4 toren is alles nog goed,maar een beetje frisjes
    De Turkye gangers zijn terug met een mooi bruin kleurtje,maar moeten nu wennen aan defrisse temperatuur.
    Met ons minou gaat het de goede kant uit,en we hebben veel plezier aan haar.
    En hoe is het in Turku,alles nog goed?
    Is uw internet al aangesloten in uw apartement?
    Voor de rest alles o k en nog vele groeten van

    vava en moemoe

  • 03 September 2007 - 08:52

    Griet:

    ha die Kim,
    ik lees just da alles in orde is daar, en dat ge de goei uitgaansbuurt gevonden hebt!!! amai wat een geruststelling, ik was al ongerust da ge het uitgaan daar ging verleren!
    ge moet die reputatie van u en die vant witgoor hoog houden é.
    kimpy doet da goe daar en ik kijk er al henne uit om uw welkom thuis feestje te organiseren.
    tot de volgende é


    grtz griet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Hallo De meeste zullen ondertussen wel weten dat ik binnekort op het vliegtuig richting Finland vertrek. Op deze site kunne jullie reacties plaatsen (en vertellen hoe hard ik gemist wordt)! Ik ga mijn belevenissen met die Finnen daar zoveel mogelijk proberen op deze site te zetten en niet te vergeten veel foto's te plaatsen. Hopelijk sturen jullie veel berichten en houden jullie mij op de hoogte van al die gebeurtenissen in 't Witgoor!! Groetjes Kim xx

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 7816

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2007 - 22 December 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: